مومنی گفت:در خصوص شب چهارشنبه سوری تمهیدات ویژه‌ای را در نظر گرفتیم و نیروهای ما برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان مستقر هستند
کد خبر: ۱۴۴۹۱۱۲

به گزارش جام جم آنلاین تهران،علی‌اکبر مؤمنی مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فیروزکوه گفت: در خصوص شب چهارشنبه سوری تمهیدات ویژه‌ای را در نظر گرفتیم و نیروهای ما برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان مستقر هستند.

وی یادآور شد:حضور فرزندان در محوطه‌ای که دیگران در آن با آتش و مواد محترقه بازی می‌کنند هرچند که آن‌ها دست به بازی خطرناک نزنند، عمداً و ناخواسته سلامتی آن‌ها را نیز در معرض خطر جدی قرار می‌دهد.

مومنی تاکید کرد:از آتش زدن لاستیک، هیزم، کارتن خالی و امثالهم در واحدهای مسکونی، معابر، کوچه و خیابان خودداری نمایید. 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد:شهروندان در چهارشنبه آخرسال از تردد درون شهری پرهیز کنند و درصورت نیاز به تردد در شهر، پنجره های ماشین را بسته نگه دارند و همچنین پنجره های منازل را نیز ببندند تا از آتش سوزی ناشی از پرت کردن مواد منفجره به داخل خانه و ماشین جلوگیری کنند و همچنین از پارک کردن ماشین ها در کنار درخت ها و تیرهای برق خودداری کنند و وسیله نقلیه خود را داخل پارکینگ منازل پارک کنند.

وی گفت:نوروز را با چهارشنبه سوزی به کام خود و دیگران تلخ نکنید و در صورت بروز هرگونه حریق و یا حادثه با تلفن ۱۲۵ تماس گرفته و مراتب را اطلاع دهی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها